
Jourservice för affärsresenärer. Vi är ingen traditionell resebyrå, utan ser oss snarare som ett 24-timmars öppet servicecenter, ”resebyråns förlängda arm”. Helpdesk hanterar affärsreserelaterade ärenden, genom bemanningsuppdrag eller genom vår jourservice som är tillgänglig efter kontorstider.
Vi hjälper kunder med nybokning, ombokning och avbokning av flyg, hotell, tåg och bilhyra. Genom att Helpdesk har full åtkomst till kunders profiler så kan en affärsresenär som är i behov av akut hjälp få samma professionella service som ni ger dem under dagtid. Alla ärenden loggas kontinuerligt av Helpdesk i en lösenordsskyddad loggdatabas på vår webbsida. Detta ger er som resebyrå en snabb och utförlig information om era jourärenden.
Vi tillhandahåller också bemanningslösningar för att täcka toppar i produktionen eller längre vakanser, vi har många flexibla lösningar som är anpassade efter hur en resebyrås behov ser ut.
Vi har öppet 365 dagar om året och är resebyrån som aldrig sover. Vår styrka är problemlösning.
För mer information kontakta mig – Ulrika Hedman, ulrika.hedman@travelsupport.se